Lördagsnöje

Idag sysslar jag med mitt favoritgörmål tvättning. Känns bra att man är fast i lägenheten i 4 timmar när det är närmare 20 grader varmt ute och solen skiner för fullt. I såna här lägen vill jag ha två balkonger. En på framsidan och en på baksidan. Då kan man få skugga och sol dygnet runt om man vill. Nu får man i alla fall snällt vänta tills efter 14 ungefär om man vill sola på vår balkong. Jaja, dagens i-landsproblem.

Störande saker med blogg.se hittills - Uppdaterar jag sidmallen försvinner headern för mig. Vet inte riktigt hur jag ska få tillbaka den och det är väl ingen idé att maila blogg.se för de har väl tusentals mail redan. Får lägga bloggdesignandet på hyllan i några dagar förmodligen. Well well..

Sedan så var det, det där med länkarna... förut stor det "www.adress.se/mat_recept" för att ta ett exempel... nu är det ändrat så att det istället står "www.adress.se/mat-recept". Inte så smart att ändra det kanske. Funkar ju inte att komma till en blogg då om man t.ex googlat sig fram.

Antagligen är det massor med saker som kommer fixas till efterhand så det är väl bara att luta sig tillbaka och inte bli så arg. Men det är ju irriterande förstås.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hm undrar när jag kommer att flyttas? Inte så stor blogg direkt jag har så är nog inte prio 1:) Vilket härligt väder ni verkar ha! Här är det mulet och tråkigt. Hoppas du får en bra lördagskväll!

2008-05-03 @ 16:02:46
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0