Latmask

Det blev ingen träning idag. Förutom 150 situps och kanske 20 armhävningar. Jag kan fasen inte gör armhävningar! Försökte stå på tårna idag istället för knäna, men jag tror inte jag kom ner till hälften ens. Lika bra att köra vidare på knästående.

Imorgon måste jag försöka göra något i alla fall. Samtidigt som jag känner mig lat så kliar det lite i kroppen. Rastlös liksom... Ja ni vet säkert.

Ska greja lite till med en blogg nu och sedan ska jag slå mig ner och se på Desperate Housewifes! Sen ska jag eventuellt försöka komma i säng lite tidigare än inatt. Sover ju så sjukt länge på dagarna annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0