Lagd i kö

Jaha, nu är min blogg tydligen lagd i kö för att flyttas till det nya verktyget. Undra hur länge det kommer ta. Är lite skeptisk. De flesta verkar ju inte gilla det nya gränssnittet plus att det verkar vara problem med att länka, ladda upp bilder och lite sådant. Men vi ser väl. Man vänjer sig väl antagligen. Tycker blogg.se/webblogg.se skött sig ganska bra den här månaden :-P Inte blivit utloggad en enda gång. Lite segt har det väl varit på kvällarna kanske...

Ni som har flyttats redan - vad tycker ni? Stämmer ovantsående?

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har inte blivit flyttad eller placerad i kö än men vet att en del som fått sina bloggar flyttade har klagat just över det här med att ladda upp bilder och lägga in bilder i inlägg.
Men det kanske man kan fixa ändå, om man trixar med lite html-koder?
Vore synd om det skulle skita sig helt med bilder och så, så att inläggen ser helt koko ut... jag är så kräsen med sånt! :D

2008-05-02 @ 21:43:41
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Sara

Jo vi hittade ett runt litet bord på jysk för 199 :) Mer än så har vi inte råd med.. fanns stolar till det också men vi får ta det en annan gång! :)



Du får meddela hur det är med nya versionen av blogg sen! :)

2008-05-02 @ 23:39:24
URL: http://girlyn.blogg.se/
Postat av: C

Jag är besviken över det faktum att bild- och inläggadresser ändrats i efterhand, för att inte tala om bildkomprimeringen vid uppladdning. Kvalitén är hemsk. Vid resten kan jag gott vänja mig, men det känns riktigt tråkigt att bilderna blir såpass försämrade i jämförelse med förut, och jag kan ju bara lida med fotobloggarna. Dessutom tycker jag inte om att nyckelorden försvunnit. Jag tyckte om att leta bland listor och finna nya inlägg att läsa här på blogg.

2008-05-03 @ 08:14:48
URL: http://heartsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0