Josefins layout

Josefins nya layout

Kommentarer
Postat av: Annika

åh vad gott med tacos! Det är något jag inte heller kan tröttna på! Tråkigt med matchen bara, de var ju ganska näära :) Tyckte nog att Kanada var värda att vinna ändå, de var bättre! Men tråkigt ändå.. Fin design, åh vad sugen jag blir! Slänger nog iväg ett mail till dig ikväll! (Vet att du inte gör några mer innan resan men skickar iväg ett iaf). Vad har du får planer en lördag som denna då?

2008-05-17 @ 11:03:55
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0