Hello

Lördag och jag har sovit ända tills nu. Skönt! Vet inte riktigt vad jag skall bestämma mig för att göra idag. Följa med när Jens skjutsar Lotten till Växtholm och kolla på bilar på ICA Börsen :P eller gå på stan och köpa i alla fall en ny BH. En annan av fördelarna med den här viktminskningen är ju att mina rattar blivit mindre igen. Synd att de inte platsar i en liten B-kupa bara :-P Det hade varit det ultimata!

Nog om dem ;-) Skulle som sagt verkligen behöva nya underkläder.

Så jag får se vad jag gör idag. Stan eller landet!

Sedan ska jag tammejfan ut på en promenad runt Bölesholmarna. Jens skall till Håkan sedan så då kan jag slå följe och sedan vika av ner mot holmarna. Då får jag ju lite motion i alla fall!

Men först: frulle

Kommentarer
Postat av: Gossip and fashion

ha en fin lördag!

2008-05-17 @ 15:07:01
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0