Heja Norge

.... trots att chansen inte är speciellt stor att de skulle vinna mot Kanada. Kikar lite på matchen nu på Viasat och det står 2-5. De höll ju upp bra i början i alla fall. Alltid nåt!

Kul att Sverige är i semi, det trodde jag aldrig. Men det blir väl med största sannolikhet ingen final eftersom vi kommer få möta Kanada (om inte Norge går om :P)

Okej. Imorrn MÅSTE jag rycka upp mig lite. Var jag iväg på långpromenad idag? Nej nej. Bara den lilla. Känner fasen inte för att träna så hårt just nu heller. Är som att man redan tagit semester. Ska försöka gå så mycket jag kan i alla fall så man får sig lite motion åtminstone. Man blir ju inte mindre i omfång av att sitta på arslet halva dagarna! Har lite känningar i halsen dessutom... så det kanske är lika bra att man inte håller på och tränar så hårt. Vill inte bli sjuk lagom till resan.

Kommentarer
Postat av: Madde

Lasse i Sundsvall 3 aug, Be there! ;)

2008-05-15 @ 07:02:40
Postat av: Moa*

Jo jag förstår, men det är ju bara att de vet det från början så vet de vad som gäller. 200 spänn minst ska du kunna kräva, som sagt är inget gratis..



Lycka till med träningen idag förresten :)

2008-05-15 @ 10:02:58
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0