Good morning!

Idag ska jag eventuellt ta med mig kameran ut och fotografera lite. Måste fasen testa inställningarna lite mer på den, har inte mixtrat så himla mycket med den även fast jag köpte den i januari. Haha! Får se vad som händer och sker helt enkelt.

Jag beställde förresten ett par till shorts på Ellos i helgen. Likadana som jag redan köpt en gång fast vita den här gången. Då har jag nog shorts så jag klarar mig i år =) Köpte ett par såna 3/4-dels byxor också. Tänkte att det är nog skönt att resa i plus bra att ha om det är för varmt för jeans men för kyligt för shorts. Ibland vill man ju inte gå barbent heller!

Nu ska jag inte shoppa något mer på länge! Men lite nytt måste jag ju ha. Har ju inga sommarkläder alls nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0