Den som väntar på något gott

väntar alltid för länge! ;-) Dessa veckor har känts som en evighet men imorgon är det dags! Kameran är tom och har plats för 530 bilder, jag tror vi klarar oss med det. MP3'n skall fyllas med musik så man har något att lyssna på när man sippar vin på balkongen innan det är dags att traska iväg för middag på någon taverna. Vi köpte gulliga resehögtalare nämligen.

Väskan skall packas klar. Fötter skall filas och tånaglar skall målas. Ben skall rakas givetvis... Nog för att jag är välsignad med relativt hårlös kropp så sticker det väl ut något hårstrå här och där som måste bort! :-P

Dum som jag var så råkade jag stänga av alarmet imorse... så jag har inte jobbat än. Tar det senare med andra ord. Får fixa allt som skall vara klart till imorgon innan. Så jag bara kan komma hem sedan och slå mig ner i soffan och känna lugnet!

Nu har jag nog lite resfeber. Kommer bli svårt att somna ikväll... Men det kanske inte gör något, då är jag eventuellt så trött att jag somnar på planet och sover bort flygresan ;-)

Kommentarer
Postat av: Marlene

vart är det du ska resa nånstans??

2008-05-21 @ 11:10:55
URL: http://marlaaan.blogg.se/
Postat av: Petra

Vart ska du?

2008-05-21 @ 11:26:52
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/
Postat av: ullis

Oh det låter härligt att resa bort :o)

Mmm det där med att fila och måla och raka, det är ett måste men tänk vad skönt att vara kille, de behöver aldrig bry sig om sånt ;o)



Ja exakt, det känns jättespännande att börja på ett nytt jobb och ja jag håller med dig.

Jag tänker ge det en chans för jag vet att det finns de som tjänar ruggigt höga summor i månaden, galet och vem vet kanske kan även jag göra det.

Yes, det är en grundlön plus provision och det är ju där man kan påverka givetvis.

KRAM!

2008-05-21 @ 11:36:06
URL: http://itsnowornever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0