Blottarnas tid är nu

Med våren och sommaren kommer inte bara solen och värmen. Utan också mygg, getingar... samt blottare! Vad är grejen med att ställa sig framför en ensam tjej och runka? Det är väl förstås som alla andra avvikelser. Men ändå!

Läste förstås Blondinbellas blogg om det här. Fan vad äckligt. Jag hade nog kutat all världens väg. Men jag kan inte låta bli att fundera på - går han hem till sina blottarkompisar (vi låtsas att han har såna) och skryter om att han visat sitt kön för Sveriges största bloggare sedan?

Minns att min syrra vart utsatt för en blottare en gång också, det var 100 år sedan när både jag och hon bodde i Sundsvall. Hon bodde på Haga och skulle gå Busbacken (för er som är bekant med stan) hem från jobbet en morgon (jobbade natt på Max). Och där stod han bland träden och gjorde "helikoptern" med sin penis. Sjukt!

Men ... i min systers fall. Vad tänkte han där? Tänkte han innan att - Ikväll ja då ska jag minsann göra helikoptern, jajjamensan, svänga med svansen it is!




Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har aldrig blivit utsatt för en blottare, som tur är, men skulle det hända så skulle jag ge honom a piece of my mind så att säga. Herregud, gå hem med prinskorven och smek den istället för att fläka ut den framför någon som INTE vill se den. Idioter. Men men, alla måste väl få utlopp för sina sjuka tankar...

2008-05-10 @ 20:17:56
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: emelie

hrmpff, nog är det sjukt alltid. förstår inte heller riktigt vitsen med det, men det har väl säkerligen nåt med.... nä, jag vet faktiskt inte. nåt att stoltsera med? desperation?

usch, vidrigt är det iallafall, även om jag inte själv råkat ut för det. blä.

2008-05-11 @ 12:23:45
URL: http://ehmelie.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, jag och en kompis råkade ut för TVÅ på samma kväll när vi bodde i spanien. Som tur var (?) var vi lite småfulla så vi skrattade mest, men visst sprang vi! Shit vad vi har haft kul åt det i efterhand! Men blir ju rädd men ofta är det ju inte sånna som våldtar och har sig, dom vill bara visa upp sig dom stackarna...

2008-05-12 @ 18:22:55
URL: http://calorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0