Bloggdesign



Läs igenom detta noga innan du mailar mig angående bloggdesign!



BESTÄLLNINGSDESIGN (OBS! endast för dig som har blogg hos blogg.se/webblogg.se)
Jag designar gärna din blogg åt dig. För att jag skall kunna göra detta så maila mig dina önskemål om hur du vill ha bloggen & skicka med eventuella bilder. Försök vara så utförlig som möjligt. Vill du att jag skall arbeta på fri hand så går det också bra förstås!

Väntetiden varierar beroende på hur många beställare jag har innan det blir just din tur. Kom ihåg att jag gör detta på fritiden så din beställning kan ta allt från 1 dag till 5 dagar när jag väl börjat med den. Jag tar alla i tur och ordning och har en kölista där jag skriver upp nya beställare allt eftersom.

Pris:
Minimum 150 kr. Sedan beror det lite på hur avancerad design du vill ha, samt hur mycket du själv känner att du vill lägga ut. Slutlig prisuppgift kommer vi överrens om när vi diskuterat om hur du vill ha din blogg.

När din design är klar betalar du mig genom att föra över pengarna till mitt konto och sedan skickar jag över designen till dig, alternativt lägger in den åt dig om du behöver hjälp med det.

Bildlänk:
En bildlänk som visar på att det är jag som designat din blogg skall finnas med. Denna lägger jag in samtidigt som jag för över din nya design, alternativt mailar över länken som du själv kan lägga in.




Maila på följande adress:

[email protected]


Välkommen med din beställning!



DESIGNUTLOTTNING:
Ibland lottar jag ut en design, så vill/kan du inte betala så passa på under tiden jag har en tävling! Hur ofta jag har tävlingar kan jag inte svara på. Men eftersom det är skoj så försöker jag lägga ut så ofta jag hinner!

Kommentarer
Postat av: Katja

Tycker du har lågt pris på att göra bloggdesign till skillnad mot för vad andra tar. Det är bra att du tar betalt dock, för det tar ju både tid och energi att fixa nåt! Själv orkar jag inte fixa min även om jag vill. Haha :P

Finns en tjej från Sundsvall som fotar mkt. Kolla hennes prisexempel: 1 timmes fotografering, 4 bilder i originalstorlek som levereras på cd = 850 kr! Sjukt dyrt skulle jag säga! :P

http://jeni.blogg.se/category/priser-fotografering.html

2008-08-21 @ 09:45:47
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Har du tif/lust att hjälpa mig med min design?



Mvh Sara

2008-09-20 @ 12:03:25
URL: http://busraggisarna.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Har du tif/lust att hjälpa mig med min design?



Mvh Sara

2008-09-20 @ 12:03:26
URL: http://busraggisarna.blogg.se/
Postat av: Dilan

Heej

dilan här du designade min blogg och undrar om du kan lägga upp en banners på min blogg :D.. jag har ingen koll på hur man gör.

2009-01-23 @ 22:47:44
URL: http://dilo.blogg.se/
Postat av: emma

hejsan.

är intresserad av att "anlita" dig som designer till min blogg :) kan inte hitta din mail bara. :S

skriv till mig i min blogg så jag kan berätta hur jag vill ha min blogg.

/emma



emmiz2000[email protected]

2009-03-18 @ 21:56:45
URL: http://emmaje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0