Träningsdag

Idag hade jag tänkt träna lite här hemma. Köra crosstrainern och sedan kanske core-DVDn eller med de fria vikterna. Det är ju påsk nu så det är väl bara att göra så gott jag kan så jag inte går upp allt för många hekton under helgen, hehe.

Jag längtar som sagt tills det inte är isigt längre, då kan man vara ute och cykla och jogga! I år ska jag göra ett nytt försök med joggingen. Ni som läste min blogg i somras vet att jag gjorde illa foten och kom av mig helt. Riktigt synd, annars hade jag kanske varit med på Blodomloppet eller Vårruset i år! Men det kanske är något att satsa på till nästa år. Eller varför inte tjejmilen? ;-) Lika bra att satsa högt på en gång. Hehe

Har ni några tips på roliga och bra tränings-DVD:er. Nu när jag inte har har råd att förnya mitt träningskort på ett tag vore det kul med lite schyssta program som man kan köra framför tvn istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0