Sundsvallshelg

Vi startade hemifrån vid 9.30 och var framme lagom till lunch. Åt och fikade hos farmor för att sedan åka vidare till pappa där vi åt lite till, och så lite godis och grejer till en film på kvällen. På lördagen for vi ut till Birsta en sväng. Gick igenom IKEA och köpte lite småprylar. Bland annat en hylla till badrummet (en som står på golvet). Gick in en sväng till gallerian också och delade på en bägare med Draken Glass! Sedan blev det ett varv på Vero Moda eftersom jag hade presentkort. Hittade snygga jeans som jag nästan tänkte köpa men lät bli. Bättre att spara tills man gått ner några kilo till!

Sedan stressade vi hem och bytte om. Och fick skjuts in till O'learys där vi skulle äta med Joanna, Mange, Erika, David och Madde. Käkade grym mat (utan potatis!) och for sedan vidare hem till Madde för några glas vin. Sedan blev jag grymt trött så jag orkade inte festa till det. Och lika bra var nog det! For hem redan vid 23 och somnade som en släggad gris direkt!

Kom iväg vid 14-tiden idag igen och nu är man hemma igen! Skönt, men trist ändå. Ibland vill jag flytta tillbaka till Sundsvall, just för det sociala livets skull + att det känns närmare till andra städer där. Lättare om man ska till Stockholm/Göteborg etc. Men å andra sidan trivs jag ju här med. Så någon flytt blir det nog inte! Om jag inte skulle få ett grymt jobb förstås. :-) Men den risken är nog inte överhängande!

Två bilder!
image86

image87

Kommentarer
Postat av: Katja

gott mä majs :)

2008-03-09 @ 20:42:05
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Karoline

åhh mat.

majs är så gott. speciellt grillad kolv... åhh, sommar!!

2008-03-10 @ 15:55:28
URL: http://karolinesbloggis.blogspot.com
Postat av: Karoline

åhh mat.

majs är så gott. speciellt grillad kolv... åhh, sommar!!

2008-03-10 @ 15:55:36
URL: http://karolinesbloggis.blogspot.com
Postat av: erika

Hungrig jag blev av att se så god mat!!

2008-03-12 @ 12:52:28
URL: http://yummiemummie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0