Sun is shining

Nu har jag tränat lite lätt i alla fall. Blev 15 min på steppern och 15 min coreträning, alltid något! Skall duscha och göra mig klar nu så skall jag och Jens fara iväg på systembolaget och shoppa loss innan helvetet bryter ut där. Kanske bäst att handla så man har något smask att stoppa i påskäggen också?

Solen skiner, livet känns ganska lätt för tillfället och jag har inspiration till alla era blogglayouter på gång! Det gäller bara att skriva ner det medan man kommer ihåg!

Glöm inte att vara med och tävla (klicka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0