Spymätt

Återigen en söndag med massa skitätande där jag bara förstör för mig själv. Men men, tröstar mig med att man inte går upp flera kilo bara för att man slarvar en dag. Eller i det här fallet, två dagar i rad.

En annan grej... klockan på min dator är helt epa. Jag vet inte om jag skrivit det här förut med den ställer om sig själv hela tiden, eller i alla fall rätt ofta. Minst 3-4 ggr i veckan så drar den tillbaka sig själv en timma. Varför? Någon datanörd där ute som vet?

Nu skall jag surfa runt på "modebloggar" och skratta åt de hysteriskt roliga videoinläggen de brukar ha!




Kommentarer
Postat av: Linn

välkommen till klubben, jag har gjort likadant, varför e man så dum gång efter gång ;)

2008-03-02 @ 23:27:39
URL: http://linnnissi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0