Segt

Nu är bloggen sådär seg igen. Det går knappt att skriva inlägg eller kommentera i andra bloggar. Jag hoppas på förbättring när blogg.se uppgraderar sig, eller vad de skall göra.

Det är fotboll på TV3 ikväll. Jag som hade planerat att se på tjejserier. Men icke. Däremot ska jag se på Rent Hus på 4:an i vanlig ordning. Bli lite härligt äcklad sådär så jag måste vara städ-hitler imorgon och feja hela lägenheten som en besatt! Det tycker jag om... jorå s'atteh.

Näe dags att ta ett härligt glas med det finaste kranvatten. Iskallt ska det vara. Jag skall låtsas att det är Coca Cola! Fast jag har inte tänkt så mycket på godis idag ändå. Däremot kom jag på att Jens snart fyller år, vilket kommer sätta käppar i hjulet. Men det löser sig. Jag kan ju alltid göda andra med diverse bakverk medan jag själv smuttar på ett glas mineralvatten och tuggar tuggummi som en besatt, samtidigt som jag fokuserar på beach 2008.

PS
. Jag kollade förresten på skatteverkets webbsida hur mycket man får tillbaka i år, det blev en glad överraskning. Hoppas det stämmer och att de inte ändrar eller nåt tills man ska få ut sina stålar! :-)

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

svar: visst är det :D ha en bra kväll!

2008-03-26 @ 21:17:42
URL: http://gabbgabb.blogg.se
Postat av: Katja

Ja, sen kan du äta massa god frukt!

2008-03-26 @ 22:30:57
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0