Seg

Det blev ganska sent igår. Vi spelade Vem vill bli miljonär på en sån DVD som Nina och Markus tog med sig. Det gick bara sämre och sämre ju fler vinglas man hällde i sig. Hehe. Men det var en helt okej kväll. Drack inte ens upp hela vinflaskan men blev ganska tipsy ändå. Dricker mig ju inte full speciellt ofta nuförtiden så då blir man väl lättare påverkad, antar jag!

Idag skall jag bara ta det lugnt, se någon film och slappa i soffan. Imorgon ska jag nog inviga träningskläderna om det inte är för kallt ute. Blir spännande och se hur mycket man orkar! :-) För jag köpte ju det dära SOC-setet på Stadium igår plus ett underställ från Everest som satt som en smäck!

Kommentarer
Postat av: Jennylin

WOW!! ;D Shit! Tänk att det blev jag! ;) Jadå, jag vill utan tvekan ha layouten! Du ska veta hur glad jag är just nu! Hur tacksam som helst! :D Jag är bortrest nu under påsk, men mailar dig när jag är hemma igen. GLAD PÅSK!

2008-03-23 @ 16:29:53
URL: http://jennylin.webblogg.se
Postat av: Ivana

Haha vi har också Vem vill bli miljonär på DVD & en kväll var vi så förbannade över hur svåra frågorna var att vi började kolla upp svaren på internet hahaha!

2008-03-23 @ 18:57:08
URL: http://roughcookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0