Sådär!

Städningen är avklarad. Nu skall jag bara duscha och göra mig iordning för eftermiddagens och kvällens bravader. Först var det ju den där skoter-grejen som inte känns så peppande, men vem vet, det kanske blir kul? Sedan ska vi käka tacos här hemma har jag bestämt! Nicklas och Erika kommer bort. Och så blir det chokladmoussen till efterrätt.

Åh just ja! Det är ju melodifestivalen ikväll med. Det får man ju inte missa! Får väl se vad som händer sedan, om det blir utgång eller inte. Dock håller jag mig nog till max ett glas vin. Om ens det. Vet inte om det är kvar något i min box!

Well, vi hörs! Om inte ikväll, så imorgon!

Cheerio!

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, Björn är ju med, de får man inte missa, eller så kollar jag bara på den delen sen ;) vi ska se confetti. sedan har vi inte ätit marängsviss, har lite ont i magen nu :P

2008-03-01 @ 20:10:54
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Petronella

Tjenis! JA! Tunga bergspass ska det vara. Kör du spinning ofta? Har du hört låten Papers planes av M.I.A? Om inte, kolla på youtube! Jag tror den skulle vara alldeles klockren till spinning alltså. :) Men jäklar, då måste du nog ha nån slags dubbelgångare nånstans. ;P

2008-03-01 @ 22:02:01
URL: http://www.xtravaganza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0