Risigt

Vädret idag är inte direkt någonting att hurra över vågar jag nog påstå. Dessutom känner jag mig risig, har gjort det sedan igår. Ont i halsen och seg i kroppen. Får nog vänta med joggingpremiären ett tag till antagligen.

Igår var vi förresten på Boom och köpte en sån där jättestor lykta som man kan ha ljus i. Den står på golvet i hallen och nu skall jag bara hitta något stort ljus att sätta där i. Köpte även två andra ljusstakar som man har på väggen, med en spegel bakom. Får ta något foto sedan för att visa kanske. Lite svårt att förklara. Men nu skall jag fortsätta pilla i photoshop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0