Puzzel

Nej, jag har inte kommit iväg på någon promenad ännu. Kanske senare. Latmasken tog över sådär i sista sekunden. Istället funderar jag på exakt vad vi skall göra i Sundsvall i helgen. Imorgon blir det farmor som sagt, sedan hem och äta i Kovland och tillbringa resten av dagen/kvällen där.

Lördag då? Får se om tid finns hos någon av Sundsvallsborna att göra något. Annars blir det nog åtminstone IKEA och Birsta en sväng. Lär väl inte stå ut allt för länge där ute, hehe. Söndag, ja det hinns väl inte med så mycket antar jag. Eventuellt hälsa på någon och sedan dra hemåt igen. Man vill ju inte köra hem i mörkret liksom.

Det blir som vanligt ganska yrt när man far hem. Först vill "alla" träffa en och man försöker passa ihop allt så gott det går, och sedan slutar det med att folk inte har tid/orkar inte etc. Inte lätt att invadera ens hemstad några dagar och riva upp andras tillvaro för en stund ;-)

Nu dags att suga i sig lite näring igen :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0