Pepp!

Om en timma står jag i träningssalen och har just snörat på mig handskarna för att ge mig i kast med ett hårt pass! Peppar mig själv med massa bra musik nu så jag ska vara riktigt taggad. För visst är det så, att musiken gör halva jobbet när man tränar? Nästan i alla fall! Sedan måste man sätta på sig tjurskallen också för ultimat utpumpning.

Det är så himla skönt efter man har tränat. Kroppen är helt slut, men på ett tillfredställande sätt. Man får ut mycket av att träna hårt. Eventuell stress rinner av en för en stund och man kan nöjd gå hem, duscha och slappna av en stund. Under träningen är det bara jag och min kropp. Arbetsångesten försvinner en stund, framtidsstressen likaså. Det är skönt att fly lite.

Dags att byta om!

Kommentarer
Postat av: Bea

Håller med dig! Även om det är fotboll jag tränar..

2008-03-04 @ 16:39:15
URL: http://bealou.blogg.se
Postat av: Cec

Det kan nog ha med era högtalare att göra. Jag hör det alldeles utmärkt, jo. Och tack! :)

Vilken fin design ni fått till förresten.

2008-03-04 @ 17:44:12
URL: http://heartsick.blogg.se
Postat av: Erika

Bloggen blev ju skitfin! Som vanligt... :-)
Ang sundsvallsbilder så har ag faktiskt inte tagit något annat än kattbilder. Kanske blir nåt annat när David kommer, han kan u vara lite fototerrorist ibland :-)

2008-03-04 @ 18:39:21
Postat av: Petronella

Oh my vad snygg sidan blev! :D Och jaa vilka väl valda ord! Det är verkligen att vinka hejdå till stressen när man tränar. Så tacksamt ändå, att nåt så "lite" kan göra så mycket. Förresten, jag har ny adress till min blogg.

2008-03-04 @ 19:24:02
URL: http://www.tandpetan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0