Nytt försök

Nu ska jag ge mig i kast med Guitar Hero igen. Den här gången SKA jag klara det... banne mig. Hehe.

Har varit upp till kontoret nu med. Så nu har jag ett anställningsavtal och några tidkort i min hand. Passade även på att hämta arbetsbyxor. Lika bra så man slipper skita ner sina egna brallor!

Appropå jobb så ska jag kolla av Platsbanken innan jag börjar spela :-P Är det bara jag eller har den sajten blivit sämre sedan de uppdaterade? Tycker fasen det ... Tyckte kategorin "Senast inkomna" var guld att titta på! Jaja. Man kan inte få allt ...


Kommentarer
Postat av: bea

haha, guitar hero e kul!

2008-03-12 @ 15:39:48
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: Erika

Gick det bra med Story of my life på medium? :-)

2008-03-12 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0