Mot Soundvalley

Jobbet avklarat och nu väntar frukost. Det river i magen vill jag lova. Skall packa ner det sista även och göra mig klar. Sedan är det dags att fara! Skall nog ta och ladda kamerabatteriet med så man kan ta med sig den och kanske ta något kort eller två. Fför övrigt är det, det bästa batteriet jag haft till en kamera hittills. Håller riktigt länge! Förra kameran drog ur batterierna på en gång, efter några timmar var det slut, men det här håller i flera dagar!

Anyway. Dags att äta, innan jag kräks av hunger.

Hörs eventuellt i helgen! Annars återkommer jag antagligen på söndagkväll!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0