Mordklubben

Sitter och sneglar lite på Womens Murderclub samtidigt som mina fingrar smattrar på tangenterna. Jag tycker det är helt okej fast det är en ganska standard kriminalserie. Jag är ju mer för Ugly Betty, Desperate Housewifes och sådant. Tycker de bara visar CSI på TV nuförtiden.

Jag vaknade ju som ni vet riktigt tidigt imorse så ögonen går väl i kors här inom en snar framtid. Men jag funderar på att pressa mig så jag får se Blondinbella på TV8. Jag hoppas jag får fnissa lite för mig själv om hon kläcker ur sig något typiskt tonårssmart. Men vem vet, hon kanske förvånar mig. Hennes miljoner hade jag ju faktiskt inte tackat nej till.

Fan, nu har de reklam för Marabou Premium på TV också. Jag som är fast i PMS-häxans långa klor.... evil.





Glöm nu inte att vara med och tävla om layouten här under hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0