Långfredag

Nu har jag suttit och grejat med ett bloggutseende sedan 7.30. Det tar sig. Men jag är inte riktigt nöjd än! Men det är skoj att sitta och pilla! Ska väl försöka ta mig ut på en promenad idag så man får lite solljus på sig. Ryggen skulle nog må bra av det också. Jag sitter som en ostkrok när jag grejar länge vid datorn och det vet vi ju alla hur (o)skönt det känns efter ett tag.

Har ni några planer för påskhelgen? Vi skall i alla fall till några kompisar imorgon, tror jag i alla fall. Sedan blir det middag ikväll eller imorgon hos Jens mamma också. Så man får sig lite påskmat liksom! Här hemma är det allt annat än påsk. Inte en kyckling så långt ögat kan nå.

Nu blir det i alla fall äggfrukost!




Glöm inte att vara med och tävla om blogglayouten! ;-)

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: jaa men elller hur! blev oxå lite besviken men den va bra ändå :)

2008-03-21 @ 11:11:24
URL: http://Mongji.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0