Kalla handen

Mina fingrar är sjukt kalla, beror det på kylan i lägenheten kanske? Nåja, om några dagar är väl temperaturen uppe på det normala igen då all elektronik värmt upp här hemma :-P

Jag la ut en till grej på Tradera förut. Får se om man får några bud som sagt. Om inte annat är det väl inte hela världen. Klicka här om ni skulle vara intresserade av att lägga ett bud eller två! Något för er som drar plus size kanske? :-) Får se vad jag ska rota fram och lägga ut härnäst. Eller så väntar jag och ser hur det går med de här två plaggen först!

Kommentarer
Postat av: JB

hade du inte sn bjudit hem honom på en kopp kaffe och lite nakendans?

2008-03-11 @ 14:38:08
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: JB

Jaaaa självklart. Du vet att snopp mot snopp är ingen flopp. Ända mot ända kan inget hända. Snopp mot musen gör bara sussen

2008-03-11 @ 14:48:15
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0