Jippie!

Ännu en dag med strålande sol! Skönt som tusan är det. Blir en promenad idag med. Orkar inte göra något mer ansträngande. Har visserligen bara tränat hårt en gång den här veckan. Men det gör inte så mycket, har ju rört mig varje dag ändå.

Imorrn blir det spännande. Då ska jag registrera vikt och mäta mig. Jag vet att vikten gått bra, för jag står ju på den där vågen titt som tätt. Men måtten? Ja nog borde det blivit någon centimeter här och där åtminstone.

Nu ska jag avnjuta min frukost och sedan sms:a Linnéa och se om hon var sugen på någon till promme senare idag. Jag vet att hon antagligen redan varit ute en sväng på morgonkvisten. Men eftersom jag är för lat orkade jag inte stiga upp imorse och hänga på ;-)

Hörs pipel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0