Grejen med många blogginlägg?

Trots att jag har ganska många inlägg per dag så fattar jag inte hur den som ligger etta på mest aktiva lyckas producera närmare 20 inlägg varje dag. Gör man inget annat än att blogga då?

Okej, alla mina inlägg är inte speciellt innehållsrika och jag skulle säkert kunna sammanfatta en hel dag genom att skriva på kvällen. Men jag spontanbloggar ju oftast. Men om man skriver 20 inlägg om dagen? Har man ens så mycket nya saker att berätta? Rapporterar man varje timma/halvtimma om vad man gör exakt just nu, eller? Är man så spontan att man orkar knappra på tangenterna så många gånger? :-) Eller vill man bara ha massa läsare?

Ja, jag vette fan...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det står ju bara mest "nu äter jag godis. hej då" Alltså inte direkt något vettigt.

2008-03-14 @ 22:25:42
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0