Good morning lovers!

Ny dag, nya tag. Idag ska jag städa lite hade jag tänkt med tanke på programmet Rent Hus igår, hehe. Påverkbar? Lite.

Hade tänkt träna hemma och/eller promenera idag också. Får se vad det lutar åt efter städningen!

Känns som en juste dag idag ändå, trots det gråmulna vädret. Somnade faktiskt hyfsat tidigt inatt med, eller ja... före 01 i alla fall. Så den här veckan har varit ganska bra sömnmässigt. Skönt. Hoppas det fortsätter så ett tag till.

Nu frukost och sedan fram med skurhinken!

Kommentarer
Postat av: Katja

du kan få komma hit å! Min karl vet inte var dammsugaren är :P

2008-03-13 @ 09:44:36
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0