Framtida utlottning?

Jag funderar på att lotta ut en av mina blogglayouter framöver. Men jag vet inte, hur lägger man upp en bra tävling, eller vad man ska kalla det? :-P Eftersom mina kära läsare (majoriteten) vägrar ge sig till känna kanske ingen är intresserad. Well, vi får se. :-) Ett sätt att få ut mina alster på marknaden kanske! Får fundera, som sagt. Vad tror ni, finns det något intresse? Eller är det bara töntigt.

Nu har jag avverkat både Rent Hus och Top Model. I vanlig ordning satt jag med äcklad min och kollade på det förstnämnda. Hur fan kan folk ha det sådär. Inte för att jag själv är speciellt pedantisk. Nog finns det dammiga hörn här och lite väl mycket disk på diskbänken ibland. Men hur går man från det stadiet tills man bara skiter i allt och staplar skräp och disk ovanpå varann. Eller lämnar surmjölk på diskbänken?! Hrrr....

Det är skillnad på att ha stökigt hemma och rent ut sagt äckligt. Blä. Måste städa imorrn bara för det.

Nu skall jag plöja serier, tror jag!

Cheerio!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hatälskar Rent Hus, dels för att jag älskar att se hur äckligt andra har hemma samtidigt som jag blir bedrövad. Och på ett sätt är programmet pinsamt... men som sagt, dom har ju själva valt att ställa upp... Men igår, var nog det värsta avsnittet hittills. YUÄK!

Utlottningar och vinster brukar ju dra folk och väldigt många gillar ju hjälp med bloggdesign så jag tror absolut att det skulle locka! :)
Prova i alla fall!

Jag minns inte riktigt hur andra gör, men vill man vinna något så får man göra något själv också. Nämna din blogg med motivering i sin egen blogg - som ett inlägg alltså. Och länka till dig så att folk hittar tävlingen. :)

2008-03-13 @ 07:18:20
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Erika

Jag vill ju ha bloggdesign.. ;-)

Apropå rent hus så såg jag det faktiskt med igårkväll. Fyyyy va vidrigt! Och jag tyckte att det är snuskigt hos mig emellanåt... Dear god, jag är pedant om man jämför med dom två. Så vidrigt mkt mögel de hade! Ett under att de inte var direkt sjuka. Och tänk vilken stank! Mögel luktar ju inte karamell direkt.. Hua

2008-03-13 @ 07:46:12
Postat av: Emma

Lina: Ja eller hur.. uscha.

Får prova det där med tävlingen som sagt... framöver :D

Erika: Ja du ska få en ändå, så du behöver inte vara orolig ;)

2008-03-13 @ 09:01:19
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Katja

Jag såg inte ens programmet men känner ändå ångest för jag inte dammsugit på några dagar. Hur kommer det sig? :P

2008-03-13 @ 14:46:41
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0