En slapp dag

For iväg och gick en promenad vid Nydalasjön idag. Jättemycket folk ute på gångvägen och på isen! :-) Blev inte en så lång tur men ändå. Skönt att få lite friskluft. Sedan for vi hem igen via Haga för att hämta en fribiljett till filmen 10.000 BC. Den har ju gått som annons på tv.nu så det var väl därför Jens fick. Vi ska nog se den i veckan i alla fall!

Sedan råkade jag somna i fotöljen med en kurrande katt på låren. Det var skönt det! Sov inte så länge så jag hoppas jag somnar gott inatt med. Igår somnade jag nästan så fort jag lagt huvudet på kudden. Det är så skönt. Det går inte att beskriva hur skönt det är att få somna som en "normal" människa när man har svårt att sova allt som oftast.

Nu ska jag peta i mig lite mat.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej ska jag vara riktigt ärlig så har jag skit dålig koll på vad dom har för choklader ute i handlen jag jobbar bara med Valrhona. Jag tycker därimot att folk stirrar sig blint på hur många procent den är det är inte det som avgör hur bra den är. Ska du göra en mousse så spelar det inte jätte roll vilken choklad du har men jag tycker det blir godast om man ligger mellan 50-65 % i kakaohalt. jag har blivit barnsligt förtjust i marabou med nonstop fast det är godis och inte choklad må så gott mvh Daniel

2008-03-16 @ 18:09:43

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0