Djävulskap

Har suttit och djävlats med en bloggdesign nu på eftermiddagen. Trots stt blogg.se strulat något enormt samt några svordomar och uppgivna suckar fick jag, med hjälp av Jens, tillslut till det som jag ville! Nu ska det bara finputsas lite så kan jag skicka iväg resultatet till beställaren! :-)

Har inte kommit iväg och jobbat än heller, ska ta och bege mig strax. Skall bara få i mig lite energi först så man orkar dammtorka, hehe.

Jens ska festa ikväll, men inte jag! Håller mig på mattan och känner mig nyttigare än nyttigast. Vad skönt det ska bli att slippa vakna upp och vara bakis imorgon, hihi.

Jag har torsdag i huvudet idag, måste bero på att det var "söndag" i måndags. Någon fler som är lite dagvill? :-)

Kommentarer
Postat av: Josiee

Ha en skön fredag:)

2008-03-28 @ 18:40:33
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion
Postat av: TUMADRE

Jaa, det är ganska spänannde. blir kul att hålla på med det som ett projekt :P

2008-03-28 @ 20:31:36
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0