Bakfull?

Usch. Jag sov rätt länge idag och nu när jag klev upp kände jag mig nästan bakfull, utan att ha druckit en droppe. Undra hur det kommer sig. Lite lätt illamående och yr liksom. Hoppas det går till sig.

Idag står i alla fall städ och tvätt på att göra-listan. Skulle ju ha städat igår men jag kom ju på massa andra roligare saker att roa mig med förstås!

Så det är väl dags att sätta igång om man ska hinna allting. Måste bara få upp Jens så man får någon form av hjälp! Och så äta frukost förstås.

Hej på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag ska också städa, tvätta och ha mig idag, skönt att man inte är ensam ;) Nu har Mattias dragit iväg mot Mora!

2008-03-01 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0