Vilken helg!

Vilken händelserik helg det har varit. Somnade fort igår och sov faktiskt ända tills nyss. Skittrött var jag och känner mig fortfarande seg. Men jag funderar på om det inte ska bli jogging idag ändå! Har ju inte rört mig mycket alls den här veckan. Pinsamt dåligt!

Imorgon ska jag ringa min arbetsgivare och kolla vad hon har för uppdrag åt mig. Hon skrev ett mail om 4.5 timmar/dag på ett ställe i 4 veckor så det hade ju inte varit dumt. Lite mer i lön utöver det jag får och ganska mycket ledigt = tid för stranddagar om solen vill titta fram.

Update: Tro på fan att det börjar åska bara för att jag nämner ordet jogging!

Kommentarer
Postat av: rebecca

gillar din header!

2008-06-22 @ 12:52:19
URL: http://melontuggummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0