Varmt!

Idag moppade jag golv så svetten rann. Djeez vad hett det var där idag. Nog för att det är varmt i vanliga fall med tanke på alla datorer som står på dygnet runt. Men nu var det lätt 30 grader där inne.

Förut idag så körde jag lite intervaller. gick 2 min och joggade 2 min. Orkade bara 30 minuter för det vart alldeles för varmt och jag hade nog inte druckit tillräckligt innan. Nästa gång ska jag ge mig ut på morgonen innan det hunnit bli så hett! Well, 30 min är väl bättre än inget i alla fall. Sprang på ganska bra när jag väl sprang också, och gick i rask takt. Blir nog inte sååå svårt att jobba sig tillbaka till att orka 5 km igen.

Nu ska vi äta sen middag bestående av köttfärssås. Sen ska jag eventuellt se ett avsnitt av Grey's. Har sett 6 avsnitt hittills. Har inte fastnat riktigt än, men jag tänkte ge det en säsong i alla fall. :-P

Först: av med svettiga jobbkläder.

Btw: -0.6 kg sedan jag kom hem! Och det trots att jag varit sjukt slarvig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis till dina 0.6 kg! Jag är så himla sugen att väga mig men har sagt att jag bara ska göra det en gång i månaden (är egentligen bara ute efter att bli av med fettet, vikten bryr jag mig egentligen inte så mycket om), och jag tvivlar att jag har gått ner allt för mycket på 5 dagar :)



Yeah, jag är Crazy Cat Lady och det är sambon som är Crazy Dog Guy (?), jag har två katter men de bor för tillfället hos min mamma eftersom de är utekatter och vi bor på fjärde våningen :/

Long story, men när vi får iväg våra rumpor till Sundsvall och antingen flyttar till hus eller lägenhet på första våningen (helst hus!) så ska de bannemig med dit! :)

2008-06-04 @ 22:56:12
URL: http://ungato.blogg.se/
Postat av: Karoline

haha, jag hoppas modebloggerskorna gör det :P de ka nbehöva dö ut lite mohaha

2008-06-04 @ 23:23:04
URL: http://karoline3.blogspot.com
Postat av: Annika

åh ja det är alldeles för varmt att jogga mitt på dagen tycker jag. Ska verkligen försöka ta mig upp imorgon bitti och springa en sväng... Duktig du är iaf :) 0,6 kg gick snabbt :) Måste bara skriva här med att jag är heelt kär i min blivande design till bloggen :):)

2008-06-04 @ 23:39:41
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Lina

Grattis till minus 6 hekto! :)



På tal om varmt så var det 49 grader på min mätare i köksfönstret (sol) igår... haha, trodde att jag skulle svimma ett tag här inne och då var klockan ändå 20 på kvällen...!!

2008-06-05 @ 06:08:54
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0