Vardag på riktigt

Ikväll skall jag jobba så nu är man verkligen hemma på riktigt igen. Idag skulle jag börja äta nyttigt också hade jag tänkt. Började ju bra med fil till frukost... Sedan tog jag en vända förbi vardagsrummet och "råkade" snappa åt mig några överblivna chips. Varför!? Samtidigt som jag åt dem tänkte jag att jag gjorde fel. Haha. Aja... Får börja på riktigt imorgon kanske, med maten.

Att det skall vara så svårt att få bort ovanorna men så lätt att fastna där igen. Nej, till midsommar vill jag ha resultat. Så nu blir det fasen träning till max!

Skall börja redan idag!

Kommentarer
Postat av: Anonymtpar

Okej.

2008-06-02 @ 12:35:43
URL: http://anonymtpar.blogg.se/
Postat av: LGI

Börja med GI... Då försvinner både suget och ovanorna..=)

2008-06-02 @ 16:34:18
URL: http://busenkeltmedgi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0