Utmanad

Regler:
Beskriv först reglerna. Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? (vi tar väl imorgon då för denna dag är ju snart slut!)
  • Handla grejer till midsommartårta/kaka
  • Stressshoppa något att ha på mig på fredag
  • Lägga över sommarmusik på USB-minnet
  • Jogga eller i alla fall promenera
  • Städa undan lite
Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var 14 år hade väl just precis gått ut 7:an (tror jag det blir?). Så jag hängde väl mest runt med Erika, Therese och Madde. Spelade basket på grusplanen på Vallens Skola osv, hehe. Det fanns ingen asfalterad plan där. Tror vi kollade på basketkillarna på Hedbergskas plan också ;-) Befann mig väl ganska stor del av tiden i stugan på Alnö också, vilket oftast var svintråkigt eftersom jag inte hade några kompisar där ute!

Ställen du bott på?
Först och främst i en mindre byhåla ca 1,5 mil utanför Sundsvall. Kovland heter det för er som är bekant med Sundsvall + omnejd. Där bodde jag ända tills jag var 20 då jag flyttade in till min egna lägenhet, på Dalgatan mitt i stan (studentlägenhet) 2006 tog jag mitt pick och pack och drog till Umeå. Bodde på Öbacka i lite drygt ett halvår för att sedan flytta vidare till lägenheten vi har nu. Som ligger i city här i Umeå.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
  • Betala av CSN
  • Resa massor
  • Köpa en schysst lägenhet att bo i de få gånger jag skulle befinna mig i Sverige ;-)
  • Skänka till välgörenhet
  • Bjuda mina bästa vänner på en grym utlandsvistelse!
Personer du vill veta mer om
Lina, Annika, Jisan, Elin, Moa Lindizzi

Kommentarer
Postat av: ullis

Kul att få veta lite mer om dig.

Kovland, där hängde jag jättemycket när jag gick i högstadiet. Jag fick en moppe av pappa och hade då en pojkvän där som jag brummade ut till :o)

Hihi!

2008-06-19 @ 10:49:24
URL: http://itsnowornever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0