Spring på stan

Jag hade förträngt att det var tivoli och andra barnevenemang i stan så jag möttes av ungefär en miljard ungar med sina föräldrar plus barnvagnar. Näe, så illa var det väl inte men det var mycket folk på stan. Jag gillar egentligen inte att shoppa i butik alltså. Sitta hemma och klicka är mycket bekvämare. Och när det är 3-4 andra som rycker i kläderna man håller på att kolla in så blir det allt annat än kul.

Köade i 100 år på H&M för att prova jeans (bestämde mig för att köpa ett par trots allt). Kunde faktiskt ha de två par jag provade. Lite överraskande måste jag erkänna. Trodde de knappt skulle gå över låren men de gled på lätt. Köpte ett par "vanliga" med bootcut och fickor utan massa krafs på. Lite tighta är de över magen, men de går väl ut sig en aning antar jag. Får undvika tighta toppar till :-P Bland det fulaste jag vet är när det väller ut över linningen.

Traskade vidare till Lindex och köpte äntligen en ny BH. Nästan alla mina BH är också för stora nämligen. Till sist köpte jag en vit topp för 99 kr hos Rut M.fl. med resår nertill så det blir lite puffigt liksom. Ja ni ser ju här nedanför. Var tvungen att klippa bort ansiktet för jag såg retarded ut!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh, ska du på Winnerbäck i Sundsvall? Vi kanske syns i så fall =)

2008-06-07 @ 19:53:51
URL: http://virvlavirvelvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0