Slösa har varit i farten igen!

Jag hade ju inte tänkt handla. Men likförbannat var shoppingklick-fingret där och klixade hem det enda och det andra. Det blev inte skitdyrt (Strax under 600 kr) men ändå! Men jag gick in via Gratisbio.se så då samlar jag ju poäng i alla fall. En vacker dag kanske jag också får presentkort hem i brevlådan! Det var ju ganska enkelt att samla. Jag har redan 100! :-)

Hur som haver - Detta shoppade jag:

Svarta kortare byxor. Ville ha några finare "piratbyxor" som inte är sådär fara-till-stranden-slafsiga. De räcker ner på vaden ungefär.
Jeans - Ja.. jag har nyss köpt ett par jeans, men jag vill ha ett par ljusa också Dessutom gillade jag sömmarna på baken. Jag tror röven får schysst form i dessa :P
Hängselklänning - Har kollat på denna flera gånger så lika bra att ta hem och prova!
Linne - Får se om det blir schysst eller bara tält av det hela!
Tunika med vidare ärmar - Skönt dagar det inte är supervarmt/ eller på kvällen. Beställde en vit!

Ska bli intressant att se om det passar. Hoppas Ellos är lika snabba som de varit de senaste gångerna jag har beställt. Hinner nog få paketet innan midsommar i alla fall!

Kommentarer
Postat av: miss xl

Ja vilodagar må man ha men de träningarna jag går på den här veckan har låg intensitet så det går bra! annat är det med styrketräning... då måste jag ha vilodag :)

2008-06-11 @ 21:07:45
URL: http://xl.webblogg.se/
Postat av: Joanna

hihi den där hängselklänningen har jag också=)

2008-06-11 @ 22:06:12
Postat av: Lina

Vad mycket snyggt du hade klickat hem! :)

Byxorna & linnet var otroligt snyggt!

2008-06-12 @ 07:11:38
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0