Sex and the city

Jag, Nina, Linda och Erika gick alltså på SATC-filmen idag. 95% av salongen var fylld med kvinnor i olika åldrar i alla fall, haha! Skymtade dock ett par killar, som garanterat var medtvingade av sina respektive ;-)

Filmen då? Ja, den var ju helt klart sevärd! Den höll måttet under de 2,5 timmarna den utspelade sig och den slutade ungefär som man ville/trodde att den skulle sluta :-) Dock saknade jag något, vet inte riktigt vad men något var det! Men som sagt, helt klart bra! Hörde några som snörvlade bak i salongen. Själv har jag svårt att sitta och grina in public. :-P

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja helt klart mest tjejer på den :) Jag blev nog mer positivt överraskad faktiskt. Tyckte filmen var genomtänkt och jättebra. hehe jag kan inte heller sitta och grina in public men man hörde ju en hel del snörvlande runt omkring. Men lite tårfyllda ögon fick jag på några ställen :)

2008-06-22 @ 09:03:34
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0