Seg

Varmt och mulet idag med några få solglimtar! Ändå ganska behagligt. Hade gärna haft ännu varmare dock! Gör ingenting speciellt idag. Slappar mest och surfar på resor, haha. Inser att jag måste spara länge om jag ska ha råd att åka en längre bit än Europa. Är inne på Thailand främst. Några stycken här uppe har surrat lite löst om att fara över jul, men det blir nog alldeles för dyrt tyvärr. Får nog bli en restresa om det ens blir av. Kanske smartare att åka någon annan månad också så priserna går ner lite. Med min crappiga lön tar det ju 100 år att spara ihop. Så det blir väl inte aktuellt förrän 2009 ändå... Måste kolla Platsbanken sen och se om det finns något att söka...

Det är så många ställen jag vill fara till!

Har ingen ork att ta tag i något idag heller... Måste städa undan alla spritflaskor från igår dessutom Har pillat lite med en bloggdesign, men det går inget vidare än så länge. Kommer väl igång i veckan. Då rasslar det väl till igen! :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh visst får man "blodad tand" när man precis varit iväg och rest, man vill åka överallt! Thailand är helt underbart, det tycker jag ni ska satsa på! Får se om det möjligtvis blir en liten restresa för mig o min pojkvän också i slutet av sommaren:)

2008-06-01 @ 23:11:36
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: annika

Åh visst får man "blodad tand" när man precis varit iväg och rest, man vill åka överallt! Thailand är helt underbart, det tycker jag ni ska satsa på! Får se om det möjligtvis blir en liten restresa för mig o min pojkvän också i slutet av sommaren:)

2008-06-01 @ 23:12:26
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0