Så grymt mätt

Snacka om att jag är mätt nu. Var ingen hejd på ätandet idag. Vi köpte en färdig marinad till köttet, Smoky Honey hette den. Godare färdigmarinad har jag nog inte ätit tror jag. Try it säger jag bara! Söt och rökig på samma gång och jag tyckte köttet fick fin röd färg :-) Ögat ska ju också äta!

Nu ska jag lägga omkull mig i soffan eller spela lite TV-spel. Måste bli en hyfsat tidig kväll ikväll så man orkar jobba imorgon bitti. Upp 05.30 igen! Gruvar mig lite, men det går ju bra bara man kliver upp och inte snoozar. Nu är jag alltså ensam på labbet i fyra veckor. Undra hur det skall gå!


Bild: Santa Maria

Kommentarer
Postat av: Madde

Den måste provas :) vad hade ni den på för kött? Det kommer nog gå alldeles utmärkt för dig tror jag :)Lycka till i alla fall, 5.30 är inte nådigt, men är ju lättare att kliva upp tidigt på sommaren än på vintern när det är kolsvart iaf :)

2008-06-29 @ 21:48:59
Postat av: Petra Bloggar

ja fyyy jag går upp klockan 05:02 och saan vad jag hatar snoozen, man MÅSTE verkligen gå UPP med en gång pust*

2008-06-29 @ 21:55:11
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Jennica

He, provade den marinaden för några veckor sen, både jag o sambon tyckte den va skitäcklig :) Men Honey Flavor e gooood :)

2008-07-01 @ 03:17:46
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0