Så bra karaktär har jag

... att jag svarar ja när erbjudandet om mjukglass på Apberget kommer när jag just är på väg ut för att motionera. Bytte om till linne och piratbyxor istället. Svullade i mig en stor mjukglass i bägare i solen. Gott var det! Men kanske inte så mycket GI som den här dagen skulle vara vigd åt. Well, well. Kanske ska tillåta mig att äta glass i sommar i alla fall.

Dagen är inte slut än så det blir nog motion senare istället. Just nu vill jag sola på balkongen och läsa Stieg Larsson. Får ändå inte till något bra vad gällande bloggdesign heller. Så det är väl ingen idé att sitta här och försöka göra något. Jobbar bäst före lunch eller på kvällen. Lika bra att vänta tills efter middagen alltså!


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha jag kunde inte heller stå emot mjukglassen idag! Sa först bestämt nej, men då tyckte kompisen att jag var tråkig och ville bjuda... Så man fick ju offra sig ;) Dessutom blev det pizza i skärgården nu på kvällen..hrm mitt nya liv får nog börja nästa måndag istället... haha... Hoppas du haft en bra dag för övrigt:)

2008-06-03 @ 19:58:05
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Katja

Glass är fan gott :)

Man kanske inte behöver äta det varje dag? men en gång i veckan borde inte gö så mycket ;)

2008-06-04 @ 10:40:32
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0