Puh...

Idag var det jobbigt med joggingen. Gav mig ut och tänkte att jag skulle klara 5 km. Men det tog stopp efter ungefär 4 km (3.9 för att vara exakt). Fick stanna och gå en bit, sedan joggade jag igen innan det tog stopp ytterligare en gång. Då gav jag mig och gick resten av vägen hem. Men jag är nöjd ändå! Jag fick sådant håll i sidan så det var nog därför jag inte orkade.

Fortfarande samma tid ungefär (7.22 min/km) så det var ju ändå okej!

Nu ska jag ta och duscha, antagligen äta igen och sedan gå iväg och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0