NU är det helg! =)

Nu har jag jobbat klart för den här veckan. Har hunnit med att vara på affären också, efter mitt inlägg tidigare om stress så var jag extra uppmärksam på stressade människor eller folk överhuvudtaget.

Dagens iaktagelse var de som ställer sig och gör annat än att packa ner sina varor från bandet. Exempelvis börjar svara på ett sms, plocka med något i väskan osv. Det tycker jag är smart när kön är lång och kassören håller kvar varorna där uppe så det blir ett fint litet berg. Kan tänka mig hur stressade människor börjar koka inombords då de är efter en sådan människa. hehe.

Det var något annat jag skulle berätta också men nu har jag förträngt det.

Skall sleva i mig nåt ätbart nu och spela Wii tror jag... för ovanlighetens skull. Mitt liv går för tillfället ut på att äta, sova, jobba (för lite), kolla på serier och spela tv-spel. Slacker? Ja.

Kommentarer
Postat av: Karoline

ah, ja nu när jag läst om inlägget såg jag det :P

2008-06-13 @ 20:08:20
URL: http://karoline3.blogspot.com/
Postat av: Annika

HAHA läste precis ditt stress-inlägg :) Håller verkligen med, folk är helt galna! Har jobbat på mataffär och du ska se vilka ilskna blickar man kan få om de får vänta 1 min extra i kön! På apoteket där jag jobbar nu är folk också väldigt stressade, och kommer fram och skäller på mig för att kön till receptkassan är så lång.. Som att jag kan göra något åt det! Skönt att ha jobbat klart för veckan! Du får ha en bra helg!

2008-06-13 @ 21:52:30
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: emma

hihi, jag är en sån där stressad person som lackar om folk segar sej (A)

2008-06-13 @ 23:51:30
URL: http://emmisftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0