Mer jobb

Ringde just och hörde mig för om arbete, som sagt. Och nu ska jag gå dubbelt med kvinnan som är på mitt nya ställe imorgon. Ska börja 07.00.. kommer vara död, men det får funka! Kommer få grymma rutiner sedan! Tidiga mornar är nice ändå. 

Så då blir det i alla fall 4.5 timmar om dagen där + de timmar jag jobbar nu + ca 1-2 timmar till i veckan på ett annat ställe som ligger i närheten av mitt första. Så i slutändan blir det väl ca 30 timmar i veckan i en månad framöver i alla fall. Bättre än inget.

Ska luska lite mer sen och se om de har något mer permanent när hösten börjar närma sig.

Kommentarer
Postat av: Annika

Låter ju bra med allt jobb! 7.00 låter dock inte som någon hit men säkert skönt när man kommer in i det! Röstar på solnedgång nr 1 några inlägg ner:) Så fin bild!

2008-06-23 @ 15:29:07
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0