I love Nintendo

Man blir verkligen yr i huvudet av att spela Super Mario Galaxy, som någon kommenterade (minns inte vem nu) :-) Har spelat mest hela dagen, haha! Sitter och vrålar in i teven när det inte går som jag vill. När Mario springer över kanten "av sig själv" osv. Det är ju minsann inte jag som styr över kanten utan det måste ju vara en bugg i spelet (eller?) ;-)

Jag kommer ihåg när jag var liten och vi fick det första Nintendot i slutet på 80 början på 90-talet. Glömmer aldrig Track and Field där man matade på A och B-knapparna så man fick ont i fingrarna till slut. När syrran lurade mig att man kunde få fyrkantiga ögon av att spela för mycket! Hahaha. Det var tider det! ;-)

Kommentarer
Postat av: sofia

okej jag ska testa, tack :)

2008-06-12 @ 22:51:30
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: Annika

hihi det var jag som kommenterade:) Jag hoppar också ut i tomma intet hela tiden... Min pojkvän blir lite less på på mig :) Men som du säger, bugg i spelet är det! sov gott!

2008-06-12 @ 23:04:38
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0