Hallå!

Jag är ingen mästare på fyndiga rubriker, som ni kanske märkt.

Idag är det tisdag och regnmolnen hänger tungt över Umeå. Vet inte riktigt vad jag skall ta mig för idag ännu, men något lär väl förmodligen hända. Kanske lägga upp mer Traderaauktioner!

Somnade faktiskt ganska fort igår och vaknade 09. Så nu kanske jag kan lyckas vända lite på dygnet i alla fall. Och inte sova till 11 varje dag.

Jag har ju bestämt mig för att inte äta godis eller kakor denna vecka. Inatt drömde jag att jag gjorde en marängsuisse med massa grädde, choklad och maränger såklart. Och att jag satt och slevade in den. Sedan blev jag så besviken på mig själv när jag vaknade, eftersom jag redan hade brytit förbudet, haha! Det var skönt att komma på att allt bara var en dröm ;-)

Jaja, lite frulle är väl på sin plats nu kanske!

Kommentarer
Postat av: rosanna

2008-06-10 @ 11:15:27
URL: http://rem.blogg.se/
Postat av: rosanna

ja det ska bli roligt :) skönt att komma "bort" lite ;D kul, fast jag är nöjd med min design (a) ;) ahha

Kram

2008-06-10 @ 11:16:18
URL: http://rem.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja det håller jag med om, inte lönt o köpa något biligt skit :)

Jätte snygg design du har :)

2008-06-10 @ 11:26:11
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0