Grey's, Arn och ingen motion

Har sett några avsnitt av Grey's på kvällskvisten, läst ut andra boken av Stieg Larsson (Flickan som lekte med elden) som f.ö slutade sjukt spännande. Den slår första boken med hästlängder. Måste köpa Luftslotten som sprängdes nu (tror jag den heter?).

Alltså har jag inte tränat... suck. Istället slog vi igång filmen Arn - Tempelriddaren som jag tyckte var helt okej. Har ju velat se den sedan i julas men det har aldrig blivit av. Men nu så! Funderar på att läsa böckerna också.

Städat skulle jag ju också göra, men icke. Det enda jag har gjort idag är att köra diskmaskinen med maskinrengöring och lastat i den smutsdisk samt torkat av och gjort ren spisfläkten samt spis. Jaja. Det är en dag imorgon med. Egentligen är det mest golven som måste dammsugas och eventuellt torkas... Detta eviga städande! Har man pälsdjur måste man städa oftare och noggrannare. Men ibland är man slö och då är det katthår överallt. Som nu ungefär. Tussar med katthårs-damm lite här och där.

Nu: mer Grey's :-P

Kommentarer
Postat av: Karoline

haha, faktiskt inte :P (svar på pms grejen alltså haha)

2008-06-07 @ 09:30:08
URL: http://karoline3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0