Fukt

Det regnar sådär fint ni vet, så det knappt märks förutom att det flyger vatten åt alla håll. Mjukt, mjukt regn. Det tar sig genom kläderna så man är alldeles som svettig när man kommer in. I hate it.

Har varit och jobbat nu i alla fall och det gick som vanligt kan man väl säga. Inga överraskningar direkt, höhö. Jag mötte sjungande killen på vägen hem i alla fall. Brukar möta honom då och då och nu senast sjöng han Can you feel the love tonight (Lejonkungen-sången). Mycket fint. Snacka om att vara obrydd. :-) Man tänker ju genast att det måste vara något "fel" på en som går och sjunger högt för sig själv på gatan. Men jag tror inte han har något "fel". Det ser inte ut så! Vi svenskar borde egentligen släppa loss lite mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det trist väder?! Vi har bokat en veckas all inclusive till alanya. Kommer att bo på ett hotell med gym och jag inbillar mig att detta kommer att göra att jag gör av med några kalorier, annars är jag rädd att vågen kommer stegra...

2008-06-23 @ 23:02:37
URL: http://pokergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0