Fick fingrarna ur...

Och lade ut några plagg på Tradera! Klicka här om du skulle vara intresserad, och drar strl 46/48. :-) Tunikan där passar nog på större storlekar med skulle jag tro! Det finns till och med ett par cityshorts där! Det trodde ni inte va (ni som hängt med länge i bloggen). Men de har som mest legat i garderoben och skräpat så lika bra att försöka få dem sålda istället för att slänga dem. Är ju som inget fel på dem.

Skall lägga ut några fler plagg till veckan också. Måste bara rota runt lite mer i garderoben. Har en schysst prickig blus med puffiga ärmar som till min stora förtret bara hänger på mig. Det är den jag har på före-bilden här. Syns kanske inte så bra hur den ser ut men. Älskade den blusen! Så den kan ju få gå till någon som den passar bättre på! Har någon partytopp också som kanske passar bättre på en som gillar att visa mer hud :-P

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tackar :D

ha en bra dag!

2008-06-09 @ 08:23:45
URL: http://nadjastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0